کوپن تخفیف 30 هزارتومانی خرید تمام محصولات سایت ایسام
نوشته شده توسط : fatemechekin

آشنایی با سایت ایسام
سایت ایسام یکی از معتبر ترین سایت ها است که دارای یک سیستم برای خرید، فروش و مزایده به صورت آنلاین می‌باشد. سایت ایسام الگو گرفته از سایت معتبر خارجی eBay است که در آن فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به روش های مختلف به صورت آنلاین به فروش برسانند. همچنین می‌توانید به صورت قسطی از ایسام خرید کنید. علاقمندان می‌توانند با استفاده از کوپن تخفیف ایسام و کد تخفیف ایسام برای خرید اقساطی از سایت ایسام تخفیف دریافت کنند. این کوپن تخفیف و کد تخفیف ایسام از طرف سایت تخفیف هات تهیه شده است و در سایت موپن هم می توانید همانند تخفیف هات کد های تخفیفی دیگر دریافت نمایید. 

اعتماد به سایت ایسام
این سایت تمامی مجوز های مربوطه را کسب کرده است و لذا جای هیچ گونه نگرانی برای همکاری آنلاین با این سایت وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از کوپن تخفیف و کدتخفیف ایسام استفاده کنید. این مجوز ها عبارتند از:
نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی استان تهران عضو سازمان نظام صنفی رایانه کشور

سیستم مطمئن انتقال پول در سایت ایسام
یکی از مهم ترین معیار ها برای اعتماد کردن و خرید آنلاین، بحث پرداخت و انتقال وجه است. این سایت ضمانت صد در صد را در قبال بازگرداندن پول به مشتری می‌دهد. خرید از این سایت به این شکل صورت می‌گیرد که شما پس انتخاب کالای مورد نظر خود و اعمال کوپن تخفیف و پرداخت وجه، پول مستقیما به حساب فروشنده منتقل نمی‌شود. بلکه در اختیار خود این سایت قرار می‌گیرد تا زمانی که شما کالای سفارش داده شده را دریافت و آن را تایید کنید. پس از آن پول به حساب فروشنده منتقل می‌شود. چناچه به هر دلیلی، کالا مورد تایید شما نباشد و یا به دست شما نرسد، مبلغ پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

 

برای دریافت تخفیف ها و کد های بیشتر مانند تخفیف دیجی استایل یا کد تخفیف تیمچه کافیست تنها وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید. 

منبع:https://takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85





:: برچسب‌ها: تخفیف تیمچه , تخفیف ایسام , تخفیف دیجی استایل , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: